Livro Contemporary Marketing - Wired - Louis E. Boone

Contemporary Marketing - Wired

Covering the events of 2001, such as the recession, the terrorist attacks on America, and ethical disasters such as the Enron scandal, this text realises that students need a solid understanding of how these events apply to marketing and integrates this content throughout the new edition. formato 22 x 28 cm . capa dura.

ISBN: 0030185971


Código de Barras: 9780030185977


Origem: Importado


Idioma: Inglês


Categoria: Livros


Autor: Louis E. Boone


Título: Contemporary Marketing - Wired


Editora: HARCOURT BRACE COLLEGE PUBLISHERS


Edição: 1ª Edição


Ano: 1998


Assunto: Administração


Páginas: 742


Peso: 1500 gramas


Conservação: Produto Usado



Descrição

Covering the events of 2001, such as the recession, the terrorist attacks on America, and ethical disasters such as the Enron scandal, this text realises that students need a solid understanding of how these events apply to marketing and integrates this content throughout the new edition. formato 22 x 28 cm . capa dura.

Frete Grátis

Milhares Títulos com Entrega Gratuita Para Todo o Brasil.

Pagamento Seguro

Processados por Wirecard, Paypal Adotam Os Mais Rigorosos Padrões de Segurança.

Especializado

10 Anos de Atuação como Livraria e Sebo Oferecendo o Melhor a seus clientes.

footer js: /home/mega/public_html/application/views/default/books/js.phtml