Livro Global Marketing Management - Cases and Readings - Robert Dow Buzzell, John A. Queleh, Cristopher A. Bartlett

Global Marketing Management - Cases and Readings

"Part 1 deals with the design of strategies for global competition. Parts 2 and 3 deal with global marketing programs and organizing and controlling marketing operations, respectively. Part 4 is devoted to special issues in global marketing ... Part 4 ... contains cases and readings ... on marketing in Eastern Europe and in develocountries."-- Pref. formato 16 x 23 cm . brochura.

ISBN: 0201539721


Código de Barras: 9780201539721


Origem: Nacional


Idioma: Inglês


Categoria: Livros


Autor: Robert Dow Buzzell, John A. Queleh, Cristopher A. Bartlett


Título: Global Marketing Management - Cases and Readings


Editora: Addison Wesley


Edição: 3ª Edição


Ano: 1995


Assunto: Administração


Páginas: 686


Peso: 999 gramas


Conservação: Produto Usado



Descrição

"Part 1 deals with the design of strategies for global competition. Parts 2 and 3 deal with global marketing programs and organizing and controlling marketing operations, respectively. Part 4 is devoted to special issues in global marketing ... Part 4 ... contains cases and readings ... on marketing in Eastern Europe and in develocountries."-- Pref. formato 16 x 23 cm . brochura.

Frete Grátis

Milhares Títulos com Entrega Gratuita Para Todo o Brasil.

Pagamento Seguro

Processados por Wirecard, Paypal Adotam Os Mais Rigorosos Padrões de Segurança.

Especializado

10 Anos de Atuação como Livraria e Sebo Oferecendo o Melhor a seus clientes.

footer js: /home/mega/public_html/application/views/default/books/js.phtml