Book Introduction to Advertising and Promotion - An Integrated Marketing Communications Perspective - George Edward Belch and Michael A. Belch

This text examines how advertisers need to communicate with consumers through the myriad outlets - print, radio, cable, satellite TV, and Internet - into the 21st century. It covers use of the Internet, global examples, marketing principles and real-world marketing communications campaigns. formato 22 x 28 cm . Capa Dura.

ISBN: 0256136963


Código de Barras: 9780256136968


Origem: Importado


Idioma: Inglês


Categoria: Livros


Autor: George Edward Belch and Michael A. Belch


Título: Introduction to Advertising and Promotion - An Integrated Marketing Communications Perspective


Editora: McGraw-Hill/Irwin


Edição: 1ª Edição


Ano: 1995


Assunto: Administração


Páginas: 762


Peso: 1500 gramas


Conservação: Produto Usado



Descrição

This text examines how advertisers need to communicate with consumers through the myriad outlets - print, radio, cable, satellite TV, and Internet - into the 21st century. It covers use of the Internet, global examples, marketing principles and real-world marketing communications campaigns. formato 22 x 28 cm . Capa Dura.

Frete Grátis

Milhares Títulos com Entrega Gratuita Para Todo o Brasil.

Pagamento Seguro

Processados por Wirecard, Paypal Adotam Os Mais Rigorosos Padrões de Segurança.

Especializado

10 Anos de Atuação como Livraria e Sebo Oferecendo o Melhor a seus clientes.